пʼятниця, 30 листопада 2018 р.


Дидактичні принципи діяльнісного навчання:
1). Принцип діяльності (учень,отримуючи знання не в готовому вигляді а, добуваючи їх сам, усвідомлює при цьому зміст і форми своєї навчальної діяльності, розуміє і приймає систему її норм, активно бере участь в їх удосконаленні, що сприяє активному успішному формуванню його загальнокультурних і діяльнісних здібностей);
2). Принцип безперервності (наступність між всіма ступенями і етапами навчання на рівні технології, змісту і методик з урахуванням вікових психологічних особливостей розвитку школярів);
3). Принцип цілісності (формування учнями узагальненого системного уявлення про світ);
4). Принцип мінімаксу (школа повинна запропонувати учневі можливість освоєння змісту освіти на максимальному для нього рівні і забезпечити при цьому його засвоєння на рівні соціально безпечного мінімуму - державного стандарту знань);
5). Принцип психологічної комфортності (зняття всіх стрессоутворюючих факторів освітнього процесу, створення на уроках доброзичливої атмосфери, орієнтованої на реалізацію ідей педагогіки співробітництва, розвиток діалогових форм спілкування);
6). Принцип варіативності  (формування учнями здібностей до систематичного перебору варіантів та адекватному прийняттю рішень в ситуаціях вибору);
7). Принцип творчості  (максимальна орієнтація на творче начало в освітньому процесі, набуття учнями власного досвіду творчої діяльності).


0 коментарі:

Дописати коментар

 

Блог педагогів початкової школи Енергодарської гімназії №1 Template by Ipietoon Cute Blog Design