Методичні рекомендації

Рекомендації
1. Виховання правильної мотиваційної спрямованості в учнів повинно супроводжуватися впливом на емоційне ставлення школярів до навчання.
2.  Створення ситуацій успіху в навчанні  допомагають успішно організувати навчальну діяльність на всіх етапах опанування нового матеріалу.
3.  Організація навчання як спільної діяльності учителя та учня, формування вміння обговорювати на уроці життєві теми, сперечатися, формулювати власну думку з різних питань і набувати досвіду в її відстоюванні сприяють поліпшенню якості знань, підвищенню мотивації навчання, формують особисту активність учнів.
4. Контроль, педагогічне оцінювання мають бути організовані таким чином, щоб проаналізувати не тільки результати, але й процесуальний бік навчальної роботи із залученням до цього процесу самих учнів.

Методичні рекомендації
для вчителів початкових класів щодо стимулювання
навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів:
1.      Зробити дитину добровільним і зацікавленим однодумцем дорослих у своєму вихованні, освіті, навчанні і становленні.
2.      Чітко визначити мету навчальної діяльності, залучати до її постановки учнів, щоб та, у свою чергу, сприймалась дітьми як власна.
3.      Створювати атмосферу допитливості на уроках і формувати вміння запитувати і відповідати.
4.      Мовленнєва активність учителя під час навчального діалогу не повинна «забивати» народження дитячої думки, що може оформлюватися повільно і неточно.
5.      Систематично застосовувати парні та групові форми роботи в пошуковій діяльності; створювати тимчасові творчі групи.
6.      Будувати навчальний процес так, щоб кожен учень усвідомлював свої великі можливості в досягненні успішу в роботі, відчував позитивні емоції від подолання труднощів, опанування прийомів самостійного здобуття знань, нових способів удосконалення своєї навчальної роботи, самоосвіти.
7.      Добре вивчити пізнавальні можливості кожної дитини, щоб індивідуалізувати навчання, створити атмосферу радості.
8.      Для здійснення диференційованого навчання необхідно вивчити загальну готовність дітей до навчання, передбачити труднощі, що можуть виникнути у дітей, застосовувати диференційовані та індивідуальні завдання.
9.      Конструювати диференційовані завдання для школярів із різними навчальними можливостями, що поєднає навчальний процес із допомогою учням, які повільно сприймають навчальний матеріал, і постійним удосконаленням сильніших учнів.
10.  Пропонувати учням серію завдань із поступовим ускладненням, самостійне обирання завдань відповідно до своїх можливостей.
11.  Дітям із вищим рівнем пізнавальних здібностей даватиидоручення скласти перевірну роботу, самостійно дібрати матеріал до уроку.

12.  Як засіб підвищення інтересу до навчання використовувати ігри.

0 коментарі:

Дописати коментар

 

Блог педагогів початкової школи Енергодарської гімназії №1 Template by Ipietoon Cute Blog Design