Конкурси, проекти.



Тема роботи: «Я- за здоровий спосіб життя».
Керівники: Голованова Ольга Василівна, вчитель початкових класів,                                    спеціаліст.
Тип проекту: пошуково- інформаційний.
Термін виконання: кінець 2 семестру2013 -2014н.р.-вересень 1  семестру 2014-2015н.р.
Основне питання:«Чи впливають шкідливі звички на здоров’я людини?»
Ключове питання:«Чому треба захищатися від шкідливих звичок?»
Змістові питання: «Який вплив мають шкідливі звички на здоровий дитячий організм? Що треба для підтримки здорового способу життя?»
Чому виник задум проекту?
Ми часто бачимо, як дорослі завдають шкоди своєму здоровю. Під дією алкоголю та паління  вони не замислюються, що, крім себе, шкодять і дитячому здоровю.  І щоб наблизитись до розв’язання цієї проблеми і допомогти людям, які нас оточують, і самим бути здоровими, ми вирішили створити цей проект. Це буде маленька часточка нашого внеску у здоровий спосіб життя суспільства.
Мета проекту:
ü формувати  в учнів початкових класів ціннісні орієнтири на здоровий і безпечний спосіб життя, уявлення про згубний вплив шкідливих звичок на дитячий організм;
ü усвідомити особливу небезпеку вживання наркотиків;
ü розвивати вміння відстоювати власні переконання, оцінювати свої вчинки та приймати рішення відповідно до ситуації, вміння презентувати результати особистої та спільної діяльності.;
ü виховувати здатність протидіяти пропозиціям щодо куріння, вживання алкоголю, наркотичних речовин,  бажання підтримувати традиції здорового способу життя в сім’ї.
Очікувані результати.
Після виконання проекту учні зможуть пояснювати поняття «корисні» та «шкідливі» звички; усвідомлювати згубну дію на дитячий організм куріння, алкоголю та наркотиків; оцінювати свої вчинки та приймати правильні рішення; обґрунтовувати поняття «здоровий спосіб життя»; працювати з інтерактивними вправами; взаємодіяти у групах, парах; набувати навичок самооцінювання та взаємооцінювання.
Діяльність учнів.
Учні за допомогою батьків, старших братів або сестер збирають інформацію в мережі   Internet та в друкованих виданнях, систематизують отриману інформацію.
Учні проводять дослідницьку роботу.
Діти працюють в командах та вчаться обробляти інформацію, аналізувати і обґрунтовувати ії.
Результатом виконаної роботи учнів є створення презентації, публікації та сторінки веб-сайту.
Етапи роботи над проектом.
1.     Учні класу поділяються на групи.
-         Група «Дослідники»:
учні знаходять інформацію про корисні та шкідливі звички, про їх вплив на організм людини,  знаходять та підбирають інформацію про здоровий спосіб життя, готують презентацію з допомогою старших.
-         Група «Науковці»:
разом з батьками та класним керівником  шукають цікаву інформацію про здоровий спосіб життя, шкідливі та корисні звички в мережі Internet . розробляють веб- сторінку з теми «За здоровий спосіб життя».
-         Група «Художники»:
учні шукають інформацію в бібліотеці, підбирають вірші, ілюстрації про здоровий спосіб життя, шкідливі та корисні звички; розробляють поради для учнів щодо захисту від шкідливого впливу шкідливих звичок і готують буклет «Корисні та шкідливі звички».
2.     Зустріч з соціальним педагогом ЕНВК№1 Шкрибітько Л.М. та медичною сестрою ЕНВК№1 Єфімовою Н.В.
Оцінювання учнями власної проектної  діяльності.
Учні 4-Б класу зазначили, що їм було цікаво працювати над даним проектом. За час роботи над проектом вони разом з батьками та старшими братами і сестрами навчилися шукати потрібну інформацію у мережі Internet , працювати з літературою у бібліотеці, створювати презентації та публікації; спробували створити  веб-сторінку. Ця робота сприялазгуртованості колективу тарозвитку творчіх  здібностей. А найголовніше, щозрозуміли діти,  - треба частіше казати: «Здоровому способу життя – «Так!», а  шкідливим звичкам – «Ні!».
Аналіз роботи по впровадженню проекту вчителем.
Учні та їх батьки із зацікавленістю взялися працювати над  даним  проектом. Ними було знайдено багато цікавої інформації,підібрано віршів та малюнківпро звички. Учні із задоволенням робили презентації, публікації, створювали  свою першу веб- сторінку. А саме головне - вони дізналися, що здоров’я – це найбільша цінність кожної людини; з’ясували, що шкідливі звички шкодять здоров’ю, призводять до хвороб, депресій, втрати мрій, дорогих людей, речей, які були колись найважливішими. Учні зрозуміли, що вони мають протистояти пропозиціям щодо куріння, вживання алкогольних напоїв та наркотичних речовин, повинні робити  правильний вибір, щоб бути здоровими

0 коментарі:

Дописати коментар

 

Блог педагогів початкової школи Енергодарської гімназії №1 Template by Ipietoon Cute Blog Design